Sanne van Dijk

Body Fitness

Biography

Biografie:

In het najaar van 2017 was het zover mijn eerste officiële wedstrijd “ De Walters cup” in Berg op zoom. We hadden hard getraind en zowel Patrick als ikzelf vonden dat wij er klaar voor waren. We hadden naar dit punt toegewerkt en nu moest ik het waar maken daar op dat podium in Berg op zoom. Op zondag, in alle vroegte, naar Berg op zoom en dan de hele dag wachten op het moment dat je op mag. Ik was bloednerveus, onzeker en het was ontzettend spannend, ze hebben mij letterlijk het podium op moeten duwen. Ik heb er gestaan, dat is zeker, heb ik er van genoten ? Ik weet het niet meer alles is toen in een roes aan mij voorbij gegaan. De concurrentie was heftig en uiteindelijk werd ik helaas laatste. Was ik nu zoveel minder dan al die andere meiden, nee dat niet maar ik was duidelijk te onzeker, ik was geen podium beest en ook dat heb je nodig om in de prijzen te vallen. Ik was enorm teleurgesteld maar aan de ene kant maakte mij dit nog gedrevener dan ik al was. Ik zou terugkomen, dat was zeker, en dan met de ervaring die ik had opgedaan en niet om weer laatste te worden. Het jaar erop, in 2018, ben ik terug geweest, Patrick, mijn steun en toeverlaat, was in de tussentijd helaas overleden en met name voor hem heb ik de Waters cup 2018 in mijn klasse gewonnen !!!

Training schema:

6 dagen per week 30 min cardio op nuchtere maag 1 -rustdag 6 dagen kracht soms 2x per dag Armen 1x per week Schouders 2x per week Rug 1x per week Borst 1x per week Benen 3x per week opgesplitst in quats/ hamstring/ billen 2x per week kuiten erbij E.O.D de dag buik en onderrug

Mijn voeding:

MEAL 1: 4 eiwitten + 1 heel ei + 100g spinazie MEAL 2: 100g kip + 100g asperges MEAL 3: (PRE-WORKOUT) 30g havermout + 1 scoop Time 4 Nutrition Protein shake MEAL 4: 150g witte vis + 100g asperges MEAL 5: 100g zalm + 100g asperges MEAL 6: 1 scoop Time 4 Nutrition Protein Shake TUSSENDOOR: 200g komkommer