Wat is een Mass Gain Supplement?

04/12/2019

Wat is een Mass Gain-supplement?

Het op natuurlijke wijze vergroten van de vetvrije massa kan moeilijk zijn, vooral voor sommige personen.
Het vereist consistente deelname aan een goed ontworpen weerstandstraining programma en de consumptie van de juiste voedingsstoffen in de juiste hoeveelheden om spiermassa op te bouwen en herstel te bevorderen, en een voldoende energie (kcal) inname om trainingssessies en spiergroei te voeden.

Om dit te bereiken, kunnen bodybuilders en andere krachtsporters die streven naar een aanzienlijke toename van spiermassa 6 of meer maaltijden per dag consumeren.

Het kopen, bereiden en consumeren van deze hoeveelheid voedsel kan echter heel moeilijk zijn, vooral als u probeert een evenwicht te vinden tussen de eisen van leven, werk en training.

Mass Gain-supplementen zijn een combinatie van stoffen die zijn ontworpen om de juiste voedingsstoffen en energie te leveren die nodig zijn om spiermassa op te bouwen. Meestal bevatten ze verschillende hoeveelheden koolhydraten, eiwitten en vetten en andere ingrediënten, zoals creatine, in een gemakkelijk te bereiden en consumeren formaat.

Het gebruik van supplementen voor massaversterking wordt ondersteund door een aantal wetenschappelijke studies die hebben aangetoond dat ze niet alleen de toename van spiermassa bevorderen, maar ook de trainingsprestaties en herstel na de training bevorderen.

Waarom Time 4 Mass Gain ?

Time 4 Mass Gain is speciaal ontworpen voor gebruik door personen die het moeilijk vinden om spiermassa te winnen.

Van de belangrijkste ingrediënten is wetenschappelijk aangetoond dat ze een aantal potentiële voordelen voor de gezondheid en de prestaties bieden.
Deze omvatten maar zijn niet beperkt tot:

Toenemende spiermassa

Spierkracht vergroten.

De trainingsprestaties van hoge intensiteit verbeteren

Afnemende niveaus van myostatine, een molecuul dat verantwoordelijk is voor het remmen van spiergroei.

Toenemende niveaus van het anabole hormoon IGF-1

Vermoeidheid verminderen

Synthese van glycogeen verbeteren  Anaerobe kracht vergroten

Herstel verbeteren