Verzendingen & Retour

Onze producten verzonden met Post NL en u ontvangt Track en Trace informatie per e-mail. Bestellingen die vóór 17:00 op maandag – vrijdag worden ontvangen, worden dezelfde dag verzonden voor levering op de volgende werkdag (maandag – vrijdag).

*Bestellingen die vrijdag na 17.00 uur worden ontvangen, worden op maandag verzonden voor levering op dinsdag.

** Exclusief feestdagen –

Verzending en retour

Verzendopties: Bezorging in Nederland en België wordt verzorgd door Post NL & DPD. Wanneer je bij bezorging van je bestelling niet thuis bent zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden. Daarna kun je het pakket afhalen bij het voor jouw dichtstbijzijnde afhaalpunt. Voor leveringen kosten België  €5,95,-  & Nederland € 3,95,-

Retourneren

Zichttermijn & retourregels

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, je artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in de winkel doet, tenzij anders vermeld.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is. Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door een derde (bijv. je buren) in ontvangst is genomen.

Hoe kun je gebruik maken van je herroepingsrecht?
– Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of telefonisch
– Je ontvangt een e-mail met een bevestiging van de retouraanvraag, een retourformulier en een RET-nummer.

Je kunt het artikel alleen terug sturen als:
– het artikel compleet en in geval van voeding (supplementen) ongeopend is
– het artikel niet beschadigd of kapot is (in originele staat)
– het product voorzien is van de fabrieksverpakking

Betaalverplichting:

Door gebruik te maken van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je dient wel binnen de gestelde termijn te betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan of heb je met IDEAL betaald, dan storten wij het te verrekenen bedrag binnen 14 dagen op je rekening terug.

Wanneer je een bestelling naar ons retour stuurt betaal je zelf de retourkosten.

Retourneren en terugbetalen:

Voor een snelle en goede verwerking van je retourbestelling is het volgende van belang:
– Neem contact op met de klantenservice dit kan telefonisch of via een e-mail
– Voeg het volledig ingevulde retourformulier bij het pakket (deze ontvang je van de klantenservice)
– Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt

Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed.

Wanneer we je bestelling hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen. Het product moet in ieder geval aan de volgende punten voldoen voordat we het aankoopbedrag terug storten.
– het artikel moet compleet en in geval van voeding (supplementen) ongeopend zijn
– het artikel niet beschadigd of kapot is (in originele staat)
– het product voorzien is van de fabrieksverpakking

Voor het retourneren wordt een bedrag van €6,95 ingehouden op het terug te betalen bedrag. Indien je bestelling niet voldoet aan bovenstaande eisen, dan zullen wij contact met je opnemen voor een passende oplossing.

Tegoeden ontstaan door het verzilveren van een kortingscode worden weer in de vorm van een kortingscode uitbetaald.

Ruilen:

Wanneer je het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, maar dan in een andere maat of kleur, neem je contact op met de klantenservice.

Retourkosten:

De verzendkosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening (€6,95 per retourzending)  Wanneer een artikel geruild moet worden door een fout van ons, dan zijn de kosten voor retour voor onze rekening.

Geen verzendkosten:

Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen:
– Het verkeerde product is geleverd
– Het pakket is verkeerd geleverd
– Het product is kapot bij aankomst
– Het product is over datum (zonder vermelding op de product pagina en buiten wettelijke THT termijn)

 

Bedrijven:

Zorg ervoor dat u ons een telefoonnummer en e-mailadres overdag verstrekt, omdat DPD  of POST NL contact met u opneemt met tracking gegevens.

Alle bestellingen die van maandag tot vrijdag worden ontvangen (behalve op feestdagen), worden dezelfde dag verzonden voor levering op de volgende werkdag. Bestellingen die vrijdag na 17.00 uur worden ontvangen, worden op maandag verzonden (behalve op feestdagen).

Zendingen op zaterdag en op tijd kunnen tegen een toeslag worden geregeld. Neem contact met ons op als u een offerte wenst.

Alle vermelde levertijden zijn geschat en wij doen er alles aan om goederen binnen de aangegeven termijn te leveren. Vertragingen zijn echter soms onvermijdelijk vanwege onvoorziene omstandigheden.

Time 4 Nutrition is niet aansprakelijk voor vertraging of verzuim om goederen binnen de geschatte termijn te leveren.

Wanneer u goederen ontvangt, moet u de items tellen en controleren op schade en vervolgens uw naam ondertekenen en afdrukken om te bevestigen dat u de hele bestelling in goede staat hebt ontvangen.

Op de pakbon van de koerier staat vermeld hoeveel dozen u moet ontvangen. Als het aantal dozen dat u hebt ontvangen niet overeenkomt met het aantal op de pakbon, moet u het aantal dozen op de pakbon noteren met uw handtekening.

Eventuele schade aan de apparatuur of verpakking moet worden genoteerd op de leveringsbon naast uw handtekening. De woorden “niet onderzocht” of “niet aangevinkt” zijn niet aanvaardbaar.

Eventuele tekorten of schade moeten binnen 48 uur aan Time 4 Nutrition worden gemeld.